Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Βραβείο!

Με αφορμή την προτροπή της Θώμης, "συναδέλφου" blogger (!), θα προσπαθήσω να συνεχίσω την όμορφη αυτή αλυσίδα σκέψεων...
Πρώτα απ'όλα θα πρέπει να  ευχαριστήσω τη Θώμη που με σκέφτηκε και μου έδωσε αυτή την πάσα και φυσικά τα "βραβεία"...

Λοιπόν...
"Αγαπώ": δε σημαίνει "έχω ανάγκη". Το 'χω ξαναπεί. Η Αγάπη είναι ελεύθερη.
Γιαυτό λοιπόν αγαπώ την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.


Αγαπώ το ΧΑΜΟΓΕΛΟ στους ανθρώπους. 
Ειδικά όταν το να γελάει κάποιος φαίνεται στους άλλους παράλογο...



Το ξέρω, θα μπορούσα να αναφέρω κάτι πιο χειροπιαστό και καθημερινό, όπως είναι πχ οι μεζέδες μετά τσίπουρου (!), η φωτογραφία, τα σκυλιά, οι φίλοι μου και άλλα πολλά. Αλλά δε θα μπορούσα να αφήσω απ'έξω τη ΘΑΛΑΣΣΑ. Την αιώνια αγαπημένη...



Και με τη σειρά μου λοιπόν, να δώσω τα εξής βραβεία: 


...και την αφορμή στους επόμενους...

7 σχόλια:

  1. πολύ πολύ σε ευχαριστώ για την ευγενική σου πράξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε ευχαριστω πολυ μικρε μου πριγκιπα για το βραβειο. ηταν πολυ γλυκο. καλο σου βραδυ, φιλακιαα!! :):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αααααααααα! (ενθουσιασμού!!!!!!!!!!!) Ευχαριστώ! Ευχαριστώ! Ευχαριστώ!!!! Πάνω απ' όλα που με σκέφτηκες μικρέ μου πρίγκηπα! Σου στέλνω μια αγκαλιά γεμάτη αγάπη! ( Ευχαριστώ είπα; Δε θυμάμαι... )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τελικά υπάρχουν χρυσόψαρα εδώ. ένα εσύ κι ένα εγώ!
    ανταποδίδω την αγκαλιά γεμάτη αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ευχαριστω που ανταποκριθηκες..πανεμορφη η γραφη σου!συνεχισε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγκαλίτσα και φιλάκι γλυκέ, μικρέ μου Πρίγκηπα! Πέρασα τυχαία για μια καλημέρα, μα φεύγω μ' ένα χαμόγελο στα χείλη... Να είσαι καλά!...
    Πολύ σ' ευχαριστώ!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή